onsdag 10 februari 2010

Anneli Piccolo bloggar om inredning - Annelis Shabby!

Här hos mig kan ni se och läsa lite om mitt stora intresse som är inredning i det ljuva vita lite shabbyaktiga stilen. Kanske visar jag också min favorit hund Molly för er. Jag vill att alla som kommer in till mig ska kunna drömma sig bort lite och vila ögonen på något vackert!!
Jag är ganska impulsiv och positiv och tycker om att ha mycket omkring mig. Mitt stora intresse är hundar och heminredning som just nu går i det vita och shabby. Jag målar och letar gamla fina saker att göra om och dekorera med hemma.
Framförallt förbereder jag för mitt lantställe till sommaren som bara är en helvit dröm. Där får jag allt i mina drömmars fantasi göra som jag vill. Naturligtvis finns det gränser för min kära man men jag har ändå ganska fria händer. Färgen är vi överens om iallfall och han hjälper mig mycket! Här är bloggen!

Välkommen Anneli Piccolo, din blogg placeras i kategori Hem & Inredning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails