onsdag 24 februari 2010

Bloggen Caramel's Pralinask - Låter både spännande & lockande gott!

Caramel's Pralinask -
Livet och vardagen ur min synvinkel

Helen beskriver sig själv och sin blogg så här:

Min blogg Caramel's pralinask handlar om livet sett ur mina egna ögon och kan innehålla allt från det lilla till det stora. Jag skriver om vad som faller mig in för dagen, eller så visar jag lite bilder ur vårt liv. Min blogg är min ventil i vardagen.

Vem är då jag? En norrländska i exil sedan närmare 10 år tillbaka. Är lyckligt gift sedan maj 2008 och bor i ett litet rött hus i skogen utanför Göteborg, med min man och tre katter, samtliga hittekatter av okänd ålder och ras. Bland mina passioner kan nämnas matlagning, bakning, trädgården och handarbete. Jag antar att min blogg passar bäst in under Vardagsbetraktelser. Här är bloggen!

Välkommen Helen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails