onsdag 24 februari 2010

Cina's blogg - Heavenladyn!

Cina från Västerås hälsar alla välkomna till sin blogg
~ Heavenladyn ~.

Så här beskriver Cina sig själv och sin blogg:

Jag är en kvinna i mina bästa år, är gift och har två vuxna söner. Jag skriver om bland annat "det okända" som jag har upplevt och jag lägger tarotkort. Även lite recept och annat blir det naturligtvis. Jag har tre katter av rasen Helig Birma och jag samlar på tomtar o troll. Mina intressen är att data, tarot, mina katter, Det okända, blommor och jänkare. Här är bloggen!

Välkommen Cina, din blogg placeras i kategori Vardagsbetraktelser. Och du, verkligen bra jobbat att du klarat av att sluta röka, läste på din blogg att det nu var 3,5 månader sedan. En eloge till dig :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails