torsdag 18 februari 2010

En Meter Vardag - Möt Ulle - En vanlig kvinna men ändå ovanligt ovanlig!

En Meter Vardag

Möt Ulle som bloggar framgångsrikt på Metrobloggen och presenterar sig så här:

Hallå alla goa medmänniskor! Roligt att just du hittade hit! Jag bara älskar att skriva - toppen om du gillar att läsa det jag skriver... Det blir mycket roligare då :) Jag är en vanlig kvinna, hustru, mamma och bästa kompis... ändå ovanligt ovanlig - jag är 104 cm lång!

Vidare kan jag läsa på Ulles blogg att hon är en riktig hönsmamma, envis som synden, som älskar att läsa och gärna kunde leva på choklad om det var möjligt :=)

Här leveras klokheter och eftertänksamhet såsom "Veckans visdom" blandat med tips på bra bloggar, presentsidor och favoritlänkar mm. Här är bloggen!

Ulle föreslår oss en ny kategori, nämligen "Livsåskådning". Välkommen Ulle, trevligt att ha dig här, din blogg finns nu i din föreslagna kategori Livsåskådning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails