tisdag 23 februari 2010

Eva-Marie's blogg - Livet mellan två evigheter!

Livet mellan två evigheter
Eva-Marie från Kristianstad beskriver sig själv o sin blogg så här:
Hejsan!
Jag har skrivit i drygt två år och kan idag inte leva utan att få skriva och uttrycka mina tankar och åsikter. Min blogg heter "livet mellan två evigheter" och kom till efter en livskris med utbrändhet och depression.
Bloggen handlar om allt mellan himmel och jord, högt och lågt, men min inspiration hittar jag i vardagen hos familjen, mina fyra barn och på jobbet (är gymnnasielärare). Mitt största intresse är kultur i alla former. Målet med skrivandet är att sprida glädje och positiva tankar. Skulle kategorisera bloggen som vardagsbetraktelser och/eller livsåskådning. Jag älskar att fotografera så det finns mycket bilder hos mig och jag har en separat Bilderblogg också. Välkommen till mig, här är bloggen!

Välkommen Eva-Marie, din blogg placeras i kategori Livsåskådning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails