tisdag 23 februari 2010

Gunillas Blogg - Mellan himmel och jord!

Mellan himmel och jord
Gunilla beskriver sig själv o sin blogg så här:
Jag bloggar om livet som inte blev som jag ville, men ändå måste gå vidare. Bloggen, som startade i samband med att äldsta sonen omkom, och som sedan har blivit en livlina på sorgens resa. Här finns mina egna och andras dikter. Mina tankar i sorgen efter ett barn har blivit diktböcker som finns i nätbokhandeln. Sorg och glädje går hand i hand... Min blogg mellan himmel och jord handlar om saknaden efter sonen och om kärleken till barnen och familjen. Och så älskar jag änglar...

Gunilla har skrivit ett par diktböcker, varav en är "JAG KAN SKYMTA LJUSET"
mer om boken finner du här! Välkommen Gunilla, din blogg placeras i kategori Livsåskådning. Här är bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails