söndag 28 februari 2010

Ingrids Potpurri - Allt möjligt och lite till!

Ingrids Potpurri

Hej,
Mitt namn är Ingrid Persson och jag bor i Tomelilla, jag började blogga för ca 1 år sen och upptäckte att det var jättekul. Är en tant i mina bästa år, gift och har tre vuxna barn. Min handikappade son ska precis flytta hemmifrån.

Jag skriver om allt som intresserar mig, allt från mat och bak, film, tv, min lille katt Bamse till motorcykel körning. Även om att ha ett handikappat barn. Alltså lite av varje och jag har även upptäckt kamerans värde. Här är bloggen. Kram Ingrid

Ps. Missa inte Ingrids roliga inlägg på "Årets Man" här är länken, kolla in dem bilderna :=)))

Välkommen Ingrid, din blogg placeras i kategori Vardagsbetraktelser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails