tisdag 9 februari 2010

Johanna bloggar från Sicilien - en driftig Kirunatjej med eget företag inom import/export!

VARDAG PÅ SICILIEN

Johanna Siljehagen bor på Sicilien sedan 27:e februari 2009 och beskriver sig och sin blogg så här:

Jag skriver om Sicilien, min vardag
och tips för dig som besökare eller flyttsugen. Har en underbar Riccardo i mitt liv, det kallas för kärlek. Ska slutföra mina ekonomistudier och göra en Master på distans.

Min första arbetsplats
var som export- och marknadsansvarig för ett ekologiskt företag. Idag driver jag ett eget företag inom marknadsutveckling, import och export på Sicilien, JS Trading & Markets. Plockar det bästa från Sicilien via direktkontakt med producenten.

Bygger även upp ett modernt hundhem för gatuhundar som heter Streetdog SPA, med en svenska på Sicilien, Helena. Välkommen in i min värld!

Här är bloggen! Välkommen Johanna, din blogg placeras i kategori Vardagsbetraktelser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails