söndag 7 februari 2010

Ulrika Gabriel Inspiratör

Ulrika Gabriel Inspiratör

"Min önskan är att du hos mig skall hitta den inspiration du behöver för att kunna leva det liv du förtjänar"

Ulrika bloggar på ett alldeles lysande sätt genom att inspirera och berika oss läsare med sin klokhet och även väldigt underhållande och smått "finurliga" inlägg. Jag kom i kontakt med Ulrika när jag precis startat upp mitt bloggprojekt Qoola Qvinnor och hon har alltsedan dess varit en ständig källa till uppmuntran och glädjespridare. Ibland ska man tydligen behöva möta vissa människor för att vissa saker skall falla på plats, liksom den där sista lilla knuffen iväg till ett beslut eller liknande, det var precis vad som hände för mig när jag började följa Ulrika och hennes blogg. Så jag vill verkligen rekommendera er att bekanta er närmare med henne.
Dessutom med sin brillianta "Rensa-Röran-Utmaningen" så har Ulrika både utmanat och uppmanat alla sina läsare/bloggföljare att signa upp sig hos henne och "committa" sig att göra en rejäl rensning av allt sitt gamla skräp, med syfte att lämna plats för framför allt ny energi i våra liv. Varje vecka görs en sammanfattning och den listan är lång, jag lovar. Både sunt och miljövänligt initativ, för att inte tala om alla nya bloggar-vänner som träffats genom detta initiativ, jag själv är ett ex. på det. Tack Ulrika!
Så här beskriver Ulrika sig & sin blogg: "Beteendevetare som arbetar som coach i Västerås. Jag vet att det ofta är de små förändringarna som kan ge de stora förbättringarna i Ditt liv. Jag hoppas kunna bidra med lite inspiration i Din tillvaro. Dela gärna med Dig av Dina erfarenheter". Här är bloggen!

Välkommen Ulrika, din blogg är placerad under kategorin Coaching!

1 kommentar:

  1. Tack underbara Siv! Så fint du skriver om mig och min blogg. Stora varma kramen till dig

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails