onsdag 10 februari 2010

Välkommen Alexandra - som bjuder på Lysande Ögonblick!

Lysande Ögonblick

Jag är en klassisk prestations-prinsessa. Full fart med fokus på framtid och allt däromkring. Någonstans på vägen, efter ett par hinder och motgångar, tog jag beslutet att bli bättre på att vara mer här och nu. Jag vill bli bättre på att lägga märke till vardagens fina stunder. Detaljerna. Stunderna som gör helheten så mycket mer intressant. Små fina lysande ögonblick.

Bloggen utmanar mig att varje dag se mig om, njuta och ta vara på det som finns i min omgivning. Och förhoppningsvis kan bloggen också påminna någon annan om att ibland stanna upp och njuta av det lilla som finns omkring oss.

Kom gärna in och titta, kommentera eller maila dina egna lysande ögonblick. Vi kan alla behöva höra varandras fina små stunder i vardagen. Bloggen hittar du här.
Varma hälsningar från Alexandra.

Bloggen Lysande Ögonblick består bl.a av härligt sköna bilder på coola kvinnor & coola män. Alexandra påminner oss om att uppskatta de små nyanserna i vardagen med ljuvliga foton och tips om egna smultronställen. Även resor o fynd får en egen plats bland kategorierna på bloggen. Välkommen Alexandra, din blogg placeras i kategorin Vardagsbetraktelser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails