söndag 21 februari 2010

Välkommen till livet här och nu av Martina Jönsson!

Välkommen till mitt liv.. här & nu!
Så här beskriver Tina sig själv och sin blogg: Jag är 35,5 år. Gift med Magnus sen -97 &vi har en underbar son & tre katter, fiskar. Bor i utkanten av stan.

Jag har fått kämpa ganska mycket i mitt liv pga sjukdommar, (SLE, migrän m aura, artros, gammal höftsjukdom och tbl. missbruk mm...) men gör mitt bästa för att se allt positivt & med tankens kraft må bättre!

Jag är glad & lycklig & älskar allt inom det andliga & allt som rör hälsan. Tror på en balans mellan Kropp, Själ & Ande. Jag berättar om hur jag hittat mina vägar till ett bättre liv. Jag ger tips om böcker, föreläsningar, behandlingar mm. Jag bjuder in dig i MITT LIV ÄR HÄR & NU.... Här är bloggen!

Välkommen Tina, din blogg placeras i kategori Hälsa!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails