söndag 21 februari 2010

Vårat Äleberg - Välkommen Linda Färnevik, fru och gårdsägare!

Vårat Äleberg

Linda Färnevik beskriver sig själv o sin blogg så här:

Mamma, fru och gårdsägare som bloggar om det som händer hos oss och det jag pysslar med för stunden. Bloggen är precis som jag en periodare, ibland är det en matblogg, ibland en hönsblogg, ibland en handarbetsblogg osv, allt efter vad jag är inspirerad till för tillfället, och naturligtvis en hel del efter årets skiftningar. Årstiderna spelar ju ganska stor roll i vad som händer på en gård med djur och odling. =).

Jag lever tillsammans med min underbara lilla familj på en liten gård vars anor går tillbaka till 1800-talet. Vi bedriver småskaligt jord och skogsbruk på våra 20ha mark i natursköna Gökhem utanför Falköping med såväl traktor som häst, håller på med ved-och virkesförsäljning och mycket småskalig produktion av lamm, ägg och rashöns. Dessutom har vi jättemycket planer för framtiden. =D Gården är full av djur av olika slag, nyttiga och mindre nyttiga; hästar, får, höns, katter och minigrisar. Här är bloggen!

Välkommen Linda, din blogg placeras i kategori vardagsbetraktelser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails