söndag 7 februari 2010

Volym och styrka - på mitt sätt!

I början av -09 bestämde sig denna "fullt-uppande" fembarnsmor för att fixa träningen med hjälp av extra press från bloggandet. Med tiden så har det blivit en mer blandad blogg, glädje o sorg, hantlar o mat surras det om i olika modijanger.
Vidare skriver Bitte på sin blogg : Väntade du dig en ren träningsblogg är jag ledsen att göra dig besviken. Sorry, men så'n är jag. Andra ämnen lär göra sig påminda mellan motionsrapporterna, skriva är bara sååååå kul! Om du tar dig tid att stanna till kanske du hittar nåt intressant trots allt? Är sedan februari 2009 även LCHF:are - min mage tackar mig varje dag -så det blir nog en del sånt också. Läs det du vill och kommentera gärna! Här finner du min blogg "Volym och styrka-på mitt sätt".

Välkommen Bitte! Din blogg placeras i kategori Vardagsbetraktelser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails