fredag 26 mars 2010

Ann-Helens Alster & Tennarmband - Mycket vackert hantverk och många goda idéer att hämta här!

Jag heter Ann-Helen Rönnberg, arbetar till vardags med formgivning, mestadels grafisk sådan. Bor 25 km söder om Luleå i de djupa norrländska skogarna tillsammans med min familj.

Spenderar mycket av min fria tid till att hålla händerna sysselsatta med olika hantverk som tennarmbandstillverkning, stickning, foto mm mm. Har en kreativ ådra som får härja vilt när jag skapar mina tennarmband. Endast fantasin sätter gränser.
Välkommen in till mig! Ann-Helens Alster samt Ann-Helens Tennarmband

Trevligt att ha dig här Ann-Helen, din bloggpresentation placeras under den nya kategorin Slöjd och Konsthantverk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails