fredag 12 mars 2010

Lindas blogg "Glittrande Vardag" - En mamma som kämpar på och älskar sina barn mest av allt!

Glittrande Vardag...!

Hej världen..! Nu kommer jag och tar plats. En ganska vanlig tvåbarnsmamma, 34år och med ett humör som åker berg och dal bana flera gånger om dagen. Min äldsta son Anton har diagnosen ADHD. Det tar tid att lära sig allt vad det innebär och vardagen är inte alltid den glittrigaste. Ibland känns det helt fördjävligt helt enkelt. Men jag försöker lära mig njuta av livet och att vi lever här och nu.

Allra helst försöker jag ta mig tillbaka till mig själv igen efter att jag brakade ihop totalt för två år sedan. Det har blivit lite lättare att försöka se det goda och fina som finns, men fortfarande känns det tungt. Älskar mina barn mest av allt vad som än händer. Fast det ibland inte kan låta som det. Här är bloggen!

Välkommen Linda, så trevligt att ha dig här, din blogg placeras i kategorin Föräldraskap/barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails