torsdag 29 juli 2010

Den Passionerade Trädgårdsturisten

Den Passionerade Trädgårdsturisten
Om trädgårdar: Nyheter, tips på besöksträdgårdar i Sverige, England, Italien och Frankrike. Funderingar kring min egen trädgård då och då. Mycket foton! Copyright©

Om mig
..trädgårdstomte, journalist fotograf och författare. Skriver om och fotar vackra besöksträdgårdar i Sverige o övriga Norden, men framförallt i England och Italien. I vänster spalt skriver jag om en del evenemang på trädgårdsområdet. Funderingar kring min och min sambos villaträdgård på 900 kvm i växtzon 3 och framförallt Mycket foton!! COPYRIGHT © tillhör blogginnehavaren Trädgårdsturisten. Fråga först om du vill använda dem! In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen/Ann!!


Här hittar du Anns blogg- Den Passionerade Trädgårdsturisten.
Kategori Trädgård

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails