måndag 2 augusti 2010

Tinezza - Välkommen till Presentera Din Blogg!


Presentation:
Jag bloggar anonymt under namnet Tinezza (var jag nu fick det namnet ifrån) Min ålder är 47 år (snart 48) och har alltid gillat att skriva och är bosatt i Köping. Dagbok skrev jag som yngre men tycker att blogga är ett bra sätt att berätta. Jag skriver först och främst för mig själv och om andra gillar det jag skriver så är det bara trevligt.

Varför bloggar jag anonymnt??? Jag nämner ingen av min familj eller nära vänner vid namn. Dels behöver jag aldrig riskera att nämna någon som inte vill ha sitt namn med och sen är det egentligen oväsentligt vad folk heter. Bara man beskriver den man berättar om. Jag är också försiktig med bilder på närstående som absolut inte vill vara med.

Vad skriver jag och berättar om då?Jo, mina intressen riktar sig till familjen, hemmet, stugan och släktforskning. Sen gillar jag mitt yrke också som jag skriver om. Blir du nyfiken??? Läs då gärna i min blogg.www.tinezza.blogg.se

Välkommen Tinezza, din blogg placeras i kategori Vardagsbetraktelser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails