torsdag 19 augusti 2010

Välkommen Neas blogg - Grändhuset

Neas blogg Grändhuset.
Ett högt beläget grändhus från mitten av 60-talet med vacker utsikt. På innergården finns min tapetserarverkstad och den lilla trädgården. Med text och bild skall jag skapa minnen, bevara ögonblick och känna glädje och lust.

Intressen
Familjen är grundstenen i mitt liv och där ingår även min airedaleterrierkille Harry som är född maj-08. Kreativa möten och allt som utvecklar och inspirerar. Blogga är ett spännande sätt att få kontakt med nya personer.

Utöver trädgård och heminredning så är det Harry´s hundkurser och många härliga skogspromenader med aktivitet som ligger mig varmt om hjärtat. Tapetserarverkstaden är både ett jobb och ett sätt att leva. Alla möbler, nya som gamla, har en själ som man skall vara rädd om.

Motto
Gör det du känner för så länge du inte skadar någon annan.
Här är bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails