måndag 27 december 2010

BetongSnäckor & Änglar - Välkommen Annelie Strand!

BetongSnäckor & Änglar

Inredning-Måleri-Hantverk-Loppis... Det jag tycker är roligt att pyssla med... Det som är mina stora Intressen... Välkommen In och Softa... Gärna väldigt Ofta...

Hejsan!
Jag heter Annelie Strand och bloggat sedan september 2008. Jag är gift, 50 år fyllda, har tre stora barn, de två största (grabbar) har just flyttat hemifrån och går högskola på annan ort. Har min tonåriga dotter kvar hemma. Har också en stor svart katt som heter Sune, som ibland hälsar på i bloggvärlden.

Jag har två bloggar. Den ena heter BetongSnäckor & Änglar där visar jag inredning, hantverk och loppisfynd - http://betongsnackor.blogspot.com. Jag älskar att återanvända gamla saker och möbler, göra om till någonting annat än ursprunget. Kategori: Hem/Inredning, Hantverk

Min andra blogg heter Mitt Akvarell & OljeRum - http://anneliesakvarell.blogspot.com
Jag målar i Akvarell och i Olja med ibland inslag av collage eller textil. Senaste tiden har det varit olja som jag har fastnat för. Visar detta på denna blogg. Kategori: Konst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails