måndag 27 december 2010

Välkommen Eva-Marie Olsson och Bilderbloggen!

Eva-Marie Olsson


OM MIG: 

Jag är en kvinna i mina bästa år, mamma till fyra härliga ungar - 11 13, 15 och 17 år gamla. Jag är nygift (1/8-10) med en dejlig dansk och vi arbetar båda med många fina ungdomar. Jag är lärare på gymnasiet och mannen på högstadiet. Efter några ganska jobbiga år ser jag enbart ljust på framtiden igen. Har alltid älskat att skriva, men det har stannat vid en dröm. Nu tar jag chansen! Jag skriver om såväl stort som smått i livet. 

Min andra passion är att fotografera, därför startade jag en Bilderblogg i januari 2009. Att fotgrafera är ett intresse där jag till viss del kan använda min inneboende kreativitet. Älskar naturen som erbjuder en oändlighet av motiv. I sommar har jag lagt in en hel del bilder från Grekland, där jag var i sex veckor. Men det finns MÅNGA bilder kvar! Jag varvar mina "bildberättelser" med olika fotoutmaningar. Min bilderblogg passar för alla som gillar foto.


(tyvärr gick det inte att lägga in någon bild från din blogg, Eva-Marie, du får maila mig en bild i såna fall)

Vald kategori: foto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails