måndag 27 december 2010

Välkommen Marinas Bay - Karlstad vs. Singapore!



Hej,
Jag har nyligen börjat blogga och skriver om det mesta som faller mig in. Just nu blir det mycket om mina upplevelser av Singapore där jag för närvarande bor. Men tanken är att det även ska vara en del om film och böcker, mat och dryck, tankar och funderingar, familjen...ja, ni hör själva - det mesta!

Jag heter Marina, är någonstans sådär lagom medelålders och har två döttrar på dryga 20 år som nu har flytt hemmet. Sedan januari 2010 delar jag mitt boende mellan Karlstad och Singapore på obestämd framtid.

Favoritcitat (dock ej helt överensstämmande med originalet): "Om du inte vet vart du är på väg spelar det ingen roll vilken väg du tar, bara du går nog långt så kommer du alltid någonstans!"

Titta gärna in i min bloggvärld och dela mina upplevelser av Singapore samt övriga tankar och funderingar!
 
Här är bloggen!


Kategori: Resor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails