torsdag 20 januari 2011

Marie Söderbergs förtrollande värld - Classic Style - in the City


Christy Turlington, Carla Bruni, Shalom Harlow ang Meaghan Douglas
Photographed by Ellen von Unwerth for "Paris Plays On"


Varmt välkommen till Classic Style - in the City!

Marie Söderberg
Jag började att blogga av ren nyfikenhet för snart 2 år sedan. Det som började som en plats att katalogisera vackra bilder har förvandlats till en internationell plats för inspiration, och att fånga inspiration och läsare från hela världen. Bloggen har varit i vila under perioder men nu -"I'm Back"!

Classic Style är en livsstilsblogg som utforskar en förtrollande rad ämnen, inklusive design, inredning, resor, mode, konst, fotografi, och det daliga äventyret i sökandet efter vackra saker. Classic Style är en plats för inspiration av inredning och modebilder som en hyllning av det vackra och glamorösa livstilen.

"The world is a TREASURE-chest "- filled with beautiful things waiting to be exposed, and I am your guide, welcome to a journey beyond you imagination of the Worlds Beauties .

Syftet med bloggen är att jag delar med mig av vår förtrollande värld för att inspirera och lyfta framduktiga och kreativa personligheter. Bloggen är min bildbank som jag gärna delar med mig till er alla, ni får gärna låna bilder ser gärna att ni anger källan & blogglänk.

Jag gästbloggar även för den amerikanska shopping/tips sajten pocketchange.com. Jag har en duktig medhjälpare som heter Christina de Ron som hjälper mig med kontakten av mina underbara läsare. 

Tack för att just du kikar förbi och välkommen att kontakta mig vid frågor.

Hälsningar

Marie Söderberg
Classic Style - in the City

Välkommen Marie till Presentera Din Blogg, Classic Style får tillhöra kategori Form/Design och Hem /Inredning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails