onsdag 12 januari 2011

Välkommen Henrietta och Mitt Österlen!

Henrietta Ellberg

Om mig

Jag är en stolt fyrabarnsmamma och nybliven farmor på 40+ med ett ständigt hopp om att jag en dag ska hitta mitt drömjobb, helst som egen företagare. Under tiden glider jag genom livet på den offentliga banan i turistbyråns förtrollande värld och inom det arbetsområde jag känns mest lämpad inom, nb Turistinformation.

Eftersom jag älskar att informera har jag sedan 2006 också "privat" skapat två hemsidor, en blogg, två konton på Facebook, Flickr, Twitter och en intressesajt på skane.com som liksom de flesta andra har namnet "Mitt Österlen" eller "Ystad Österlen Information".

Jag är engagerad i nätverk och vill vara med i utvecklingen av allt som har med turismen på Österlen och Skåne att göra. Jag fotograferar och skriver gärna och det är glädjande nog ett intresse, som min yngste son på 13 också börjat med. Jag älskar att vara i naturen, helst på Österlen, men har även en del av mitt hjärta i Lappland, som jag besökte under tre somrar på 80-talet, då jag dels vandrade med föräldrarna och dels sommarjobbade på fjällstationer. Kanske kommer jag dit igen, vem vet... 

Följ mig gärna i bloggen och på alla andra ställen jag finns med... Alla länkar finns på min ursprungssida www.mittosterlen.se. Bloggens adress är http://mittosterlen.blogspot.com

Med vänlig hälsning
Henrietta Ellberg/ Mitt Österlen

Välkommen Henrietta - din blogg hamnar i kategori: Livsåskådning och Vardagsbetraktelser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails