måndag 21 mars 2011

Titta in i Dorrans värld!

Hej,
Dorro kallas jag och är 37 år. I denna blogg skriver jag om familjeliv, handarbete, hemmasysslor och livet i allmänhet. Jag drömmer om ett hus på landet och om att vara mer huslig än vad jag är. Kan hända att jag delar med mig av recept eller visar vad jag har handarbetat.

Jag är trött på att leva ett liv i totalt beroende av affärer. Jag vill lära mig att klara mycket själv. Konservera, sticka egna koftor och bygga min egen hylla. Låter kanske pretentiöst men det är ett intresse jag har. 

I min blogg träffas mina barn, Stella 6 år och Noel 14 månader, och min man en hel del tillsammans med allt som kommer i min väg. Det jag kommer att tänka på och vill dela med mig av. Saker jag blir upprörd över eller mat jag har lagat. Jag lär mig fotograferingens konst varje dag och hoppas att en dag få till de där perfekta fotona.

Jag har många drömmar. Skriva en bok vore inte fel men framför allt hitta det där bästa sättet att dra in det lilla extra till familjen samtidigt som jag kan vara hemma med mina barn och se dem växa upp. 

Jag blir jätteglad för varje person som kikar in hos mig och ännu gladare om du kommenterar. Så titta in hos mig och min värld!


Kategorier: hem/inredning och mat/dryck.
Välkommen Dorran!

I Dorrans Värld - http://dorransblog.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails