fredag 1 april 2011

TRIOKOMP - Bloggare & Trillingmamma i sina bästa år siktar mot VM i Mastersim 2012!

Välkommen säger vi till denna energiska och spännande bloggerska! Fullt upp med trillingar, ett skiftarbete inom bevakningsbranschen och just nu i stenhård träning inför Mastersim VM i Italien 2012! Bra jobbat! Vi ser fram emot att följa dig och din blogg!

Blogg : TRIOKOMP  


Hej,

Jag är det blyga ”Gullefjunet” som växte upp & är idag inte bara en kvinna i mina bästa år (fyller 40 under 2011…), utan även; 

  • Trillingmamma till Smilla, Viggo & Brian, 4 år gamla.
  • Happy married med Mr M.
  • Boende i Skåneland.
  • Masterssimmare sedan september 2010.
  • Kreativ mångsysslare om jag själv får säga det OCH det får jag eftersom detta är mitt liv & min Blogg.


Välkomna!

TRIOKOMP placeras i kategori Vardagsbetraktelser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails