måndag 20 juni 2011

Välkommen Malin Dove på shop Meenola som bloggar om mode och design


Hej,
Jag heter Malin och jag driver e-butiken shop.meenola.com. Via butiken bloggar jag också, bloggen heter Meenola http://blog.meenola.com.  Här bloggar jag om mode och allt som händer i modevärlden. Jag skriver också om sådant som händer i butiken och med företagandet. Jag informerar självklart om erbjudanden och annat roligt vi hittar på. Ibland slänger jag även in en personlig kommentar.

Jag är en nybliven entreprenör som brinner för mode och design. Jag har en designutbildning i ryggen och nu har jag en vision om att hjälpa andra nya/oetablerade designers att sälja och marknadsföra sina kollektioner. Jag säljer kläder från den engelska modescenen och hoppas på möjligheten att hjälpa andra designers.

Kategori Mode och Design







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails