fredag 30 september 2011

Dagens Bloggtips - Metaforen av Lena Evald


Om Lena Evald:

Jag är en kvinna, 54 år, som i slutet av 2003 startade mitt företag Metaforen. Efter att ha arbetet i 30 år inom kommuner, vågade jag starta upp eget. Detta trots att jag har tyvärr drabbats om många svåra sjukdomar, men jag tror att tankens kraft är enorm och försöker leva efter det. Som samtalsterapeut och certifierad NLP coach hjälper jag normalt många att må mycket bättre och/eller nå sina mål. 

Tyvärr ligger verksamheten nere för tillfället, då jag drabbades av svår cancerdiagnos i början av året. Efter att varit förlamad, med en fruktansvärd värk på -80talet, tror och vet jag, att jag även ska klara detta. Inget är omöjligt. I vart fall måste man testa allt, innan man lägger sig med näsan i vädret.

Följ gärna min blogg www.lenaevald.metaforen.seDär skriver jag ut min ilska, humor, ja alla känslor och så kan jag inte låta bli att coacha läsarna
lite oxå :-)

Mvh
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails